Adidas - Concept

W case study prezentuję obrazy stworzone przez sztuczną inteligencję, które mogą wspierać procesy kreatywne, takie jak moodboarding czy prace koncepcyjne. Takie podejście umożliwia lepsze dopasowanie treści wizualnych do odbiorców, co może skutkować wyższą konwersją i bardziej efektywnymi działaniami marketingowymi.

Produkt: Grafiki reklamowe
Czas realizacji: 16 godzin
Branża: Fashion
Narzędzie: ChatGPT, Midjourney, Figma, Photoshop
Zakres: Generowanie obrazów

W jaki sposób przygotować prompt?

Każdy proces renderowania nowych obrazów rozpoczynałem od dokładnego researchu. Głównym wrogiem w tego rodzaju pracach jest brak pomysłu oraz jasnych założeń dotyczących tego, co chcemy osiągnąć. Wszystkie poniższe obrazy zostały stworzone z użyciem szablonu promtu. Wiele pierwotnych obrazów musiało być kilkukrotnie edytowanych w MidJourney, aby uzyskać zadowalający efekt. Oto elementy uwzględniane w szablonie:

  • Rodzaj tworzonych fotografii (np. fashion photography, product photo, studio photo)
  • Bezpośredni temat (np. adidas brand, jacket adidas, clothes adidas)
  • Akcja na grafice (np. woman running, man working out)
  • Lokalizacja (np. USA city, gym)
  • Tło (np. dark background with blue LED, blurred light background)
  • Oświetlenie (np. stadium lights, low-key lighting)
  • Rodzaj ujęcia (np. wide shot, close-up shot)
  • Informacje dodatkowe (np. high-quality texture, ultra-realistic, Sony A9 III, RAW)
Prawie 40% respondentów traktowało obrazy generowane przez AI jako stworzone przez prawdziwych ludzi.
Źródło: University of Waterloo
Czarna Góra Resort
Jak poprawić wizerunek marki i uprościć proces zakupu karnetów?
UX / UI / eCommerce

+ 5 nowych lub ulepszonych funkcjonalności, które pozytywnie wpływają na UX

+ 14 zaprojektowanych freamów dla rozdzielczości desktop i mobile

Dowiedz się więcej